Oblíbené filmy (9)
30 dní dlouhá noc (2007)
Mam noveho vladcu hororu.Je nim David Slade.Po Hard Candy som cakal s cim sa predvedie.Cakal som na 30 dni noci viac ako na neaky die hard4.0,alebo neakych zasranych Piratov a dockal som sa.Jeden z najlepsich filmv co sa tyka upirov v celej historii filmu.Nie su to ziadne detske bachorky typu Van Helsing , alebo Underworld(nic nemem proti tymto filmom),ale je to tvrdy a drsny horor ako remnen. Co dodat:Ben Foster = zasa super vykon,aj ked kratky Josh Hartnet = zatial jeho naj film po Black Dahlia obsadenie celkove = vyborne hudba= vynikajuce hlavne zaver No nedaj tomu 5* PS:AJA ma v mojom rebricku konkurenta;-)
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Pre mna modla hororu poslednych 10 rokov.Najviac sa mi pacilo ako ma chceli hosi z MZ(mydlozona) presvedcit ze to je remake.Ked som sa spytal na orginal odpoved neprisla.Hlavne ze je Krusty u kazdeho blbec.A teraz k filmu.Uz peknych par rokov som zanevieral na zaner horor,az prisiel tento kusok,ktory je podla mna ukazka toho ako sa maju tocit horori s pravym R-ratingom.Sceny vobec nevyzeraju ako s teen pytomych hororov,alebo sraciek ako Jason vs. Freddy.AJA je novy BOH HORORU a dufam ze mu to vydrzi.O neakych 10 rokov by bolo od neho pekne natocit neake krvave Fantasy ,alebo Sci-fi.Drzim palce a tesim sa uz teraz
REC (2007)
Tak asi takto vznika kult.Na poli hororu nema vaznejsieho konkurenta.Fakt super film z hustou atmosferou.+6 keby to slo
Biyeolhan geori (2006)
Musim dat 5/5.A vobec sa nebudem cudovat,ked o par rokov bude s toho americky remake.
Muž odnikud (2010)
Kórejsky LEON.
Zátah: Vykoupení (2011)
Zátah 2 (2014)
čo dodať....... rovnako dobré ako jednička aj keď pre mna bude jednička asi vždy trošičku lepšia.
Vyproštění (2020)
Predátor: Kořist (2022)
Pre fandu Predatora je toto mňam mňam povinost. Vynikajuce boje a konecne logicky zaverecny boj s ugly motherfuckerom..