Oblíbené seriály (7)
Profesionálové (1977)
Kultovní kriminální seriál, kam se na něj všechny ty dnešní srágory typu kriminálka New York hrabou. Tenhle seriál zraje jako víno, ta jeho atmosféra mě vždy naprosto pohltí. Tato legenda si zaslouží 5 hvězd.
Akta X (1993)
Kultovní seriál s krásnou Gillian a charismatickým Davidem. Skvělé herecké výkony, atmosféra a propracovaní jednotlivých příběhů, si zaslouží 5 zlatých hvězd. Je to prostě nelepší Mysteriózní seriál všech dob!
Zdivočelá země (1997)
Toto je rozhodně nejlepší český seriál, který vznikl pro roce 89. Dejdar v něm překonal sám sebe a dokázal, že je Herec s velkým H. Silných 5 hvězd.
Červený trpaslík (1988)
Kultovní sitcom se skvělým britským humorem. Je to snad nejlepší sitcom, který kdy spatřil světlo světa. Dávám 5 Rimmerovských hvězd.
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Tenhle typ humoru skutečně můžu, nejlepší scénky a skeče, které jsem kdy viděl. Prostě bomba, 5 hvězd.
Věřte nevěřte (1997)
Legendární, atmosférický a opravdu originální pořad, který nemá chybu. Pořad mého dětství, 5 hvězd si určitě zaslouží.
Simpsonovi (1989)
Seriál, který stárne spolu se mnou, je to nejlepší kreslený seriál všech dob. Dávám 5 ultimátních hvězd.