Recenze (94)
Třetí patro (1985) (seriál)
"Jo, čau, Brázdičˇ!"
M*A*S*H (1972) (seriál)
První série zcela určitě za pět hvězdiček. Bohužel to postupem doby slábne a sladkne a posledních několik dílů je průser (zvlášť ten úplně poslední doják). Škoda, že tvůrci neměli dost rozumu stopnout to dříve. Jinak ale jednoznačně nadprůměr v seriálové produkci.
Kmotr (1972)
4 a 3/4, ale prostě musím dát méně než Kmotrovi II.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Tak tohle nějak nesedlo.
Moulin Rouge (2001)
"Krása nesmírná"! Vše, co má k muzikálu patřit, jednoduchý přímo narýsovaný příběh, láska, štěstí, neštěstí, smutek. Krásní lidé, nádherné písničky, skvělý tanec a pohyb. A k tomu kýč, barva, lesk. A nabité až hanba, film úplně duní, vibruje, naplňuje až bolí. Nadupaný soundtrack je podmínkou.
Fakulta (1998)
Možná kousek pod čtyři, ale bavila jsem se u toho náramně.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
3 a půl. Po ohlasech jsem to čekala mnohem horší, ale docela jsem se bavila. Předloze sice nedosahuje ani po pás, ale i tak příjemný film na sobotní odpoledne. Výborný Sam Rockwell a depresivní robot Marvin.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Ano, ano, ano - skvělá čistá pohádka, u které jsem nakonec téměř uronila slzu. A která, jak to tak má být, dopadla dobře. I když, Viktorovi jsem přála spíš šmrncovní Emily než romantickou mrkalku Viktorii.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Moc hezká pohádka a k tomu Depp s úsměvem, při kterém se mi občas zvedl žaludek a přejel mráz po zádech. Tak moc se k Wonkovi dobrosrdečnost nehodila - a Johnnymu se to podařilo skvěle vystihnout. Ostatní herci vcelku standard, Depp je mnohonásobně převyšuje, což je někdy trošku škoda. Vizuálně opět burtonovsky výtečné, ale na druhé straně takhle jsem si film představovala a takový byl. Žádné překvapení se nekonalo. Dahlova předloha u mě pořád vítězí.
Válka policajtů (2004)
Studené, drsné a hodně realisticky působící. Depardieuovi jeho "záporná" role sedí víc než role přiblblých pitomců. Přestože on je záporný a Auteil kladný, mohlo by to být i naopak. Líbí se mi na tom, že moje předchozí věta vlastně není tak zcela pravdivá, protože tenhle film prostě není černobílý.