Poslední recenze (82)
Tales of Halloween (2015)
Strašidelné? Rozhodně ne. Zábavné? Naprosto. Nevím proč jsou hodnocení tak nízká...myslím, že i Evil Dead by měl radost. Nejzábavnější pro mě povídka "The Ransom of Rusty Rex".
The Boy (2015)
Pokud hledáte film, který nudí a zároveň přivede do deprese, je tenhle Chlapeček ideální volbou.
Jurský svět (2015)
Pokud chceme vstoupit do nového Jurského světa, asi bychom neměli očekávat enormní přívaly nostalgie. Já jsem na nějaký ten menší příval přece jenom čekala, což byla nejspíš chyba. Film to je totiž už úplně jiný. Na druhou stranu nemohu říct že špatný. Herecké obsazení mi sedlo, jen jsem moc nepochopila, jak je možný, že Bryce celou dobu běhá po parku v podpatcích aniž by si zlomila nohu. Taky mi připadalo, že se film snaží napravit pošramocenou reputaci raptorům. Jsme zvyklí je řadit k největším zabijákům, ale tady vystupují jako největší klaďasové. Spoiler: Musím přiznat, že mě tohle dokonce malinko naštvalo v závěru filmu, kdy se odněkud zjeví přeživší raptor hrdina a zachrání celou situaci. Potom, jakoby nic zamrká na kámoše Chrise a vesele si odhopká do svobody. Tu čtvrtou hvězdu ubírám právě kvůli přihlouplému konci, který mi lehce připomíná utopický závěr Godzilly (2014).