Poslední recenze (6)
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Podle mě nejlepší možná československá kombinace moderátorů. Pořad se mi líbil o 3 levely víš než Talentmania, Porota taky dobrá až na někdy moc přehnaného Slávika. Jednoznačně nejúspěšnější ze 4 sérií a nejlepšími výkony, takové už teď podle mě tolik nebývají. Pyco a Prachař to dělali ještě více zábavnější, no prostě bylo to super, sice ne něco úplně legendárního ale bylo to skvělý :)
Croodsovi (2013)
No tak toto mě překvapilo a že příjemně. Prostě mě to jedním slovem bavilo! Nejvíc mě dostal tygr, borec, nejvíc v té vodě. už probíhal jinej děj a já furt měl záchvaty :D Prostě děj to nemělo až tak ale taky byl a docela pěknej. Pěkný momenty střídali úplně luxusní fórky. A velmi dobře zpracované momenty. Na to že to bylo o lidech zpravěku, a dokázali oslovit ne jedno mladé dítě, klobouk dolů! dokázalo to být vtipný, milý a někdy trochu pěkný a emoční zároveň. Zatím mám za 4 hvězdy ale budu uvažovat dosti o 5. čekal jsem nudu ale dost mě to překvapilo
Lokomotiva Tomáš (1984) (seriál)
Taj toto mě nikdy nenadchlo, ani v mládí. Vždy se mi to zdálo prostě jedním slovem nudný, o moc nešlo a nějak mě to nebavilo. Někdy když jsem hodně neměl co dělat, díval jsem se na to, ale i tak mě to moc nenadchlo. Nevyčítal bych nic jiného než nudu, jenže to je docela závažný. Můj názor.