Recenze (1 154)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Z původní trilogie pro mě nejslabší díl, ale i tak za plný počet. Je tu méně akce, hodně se mluví a je zajímavé srovnat paralely mezi tímto filmem a Vzestupem Skywalkera. Ewokové mi nevadili, úvod s Jabbou byl vynikající a závěrečný boj taky.
Avengers (2012)
První setkání základní skupiny Avengers je zábavné, akční a na nic si nehraje. Prostě čirý superhrdinský zážitek.
Thor (2011)
Thor představuje čistou akci bez komplikovaného děje s jasně načrtnutými postavami, nádhernou vizuální stránkou a poskytující čirou zábavu. Za mě naprostá spokojenost.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Skrytá hrozba je vpravdě dětský film, u kterého se můj syn skvěle baví. Je tu skvělý závod speedrů, Darth Maul a plno neuvěřitelně primitivního humoru spojeného s postavou Jar Jar Bankse. Myslela jsem si, že časem to zklamání otupí, třeba i srovnáním s poslední trilogií, ale není tomu tak. Je tu pár povedených scén, Amidala má nádherné kostýmy, ale výsledek mě prostě nebavil.
Iron Man 2 (2010)
Druhý Iron Man mě kdysi moc neoslovil, protože jsem ho srovnávala s prvním dílem. Po letech a více shlédnutích však zvyšuji hodnocení, protože je to kvalitně natočený a zábavný komiksový film, který plní svou funkci mnohem lépe než se původně zdálo.
Iron Man (2008)
Iron Man má vše, co člověk od komiksového filmu žádá. Skvělou akci, sympatického hlavního hrdinu, charismatického záporáka. A navíc je to skvělý úvod do marvelovského univerza. Ani po několikátém shlédnutí nenudí.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Můj nejméně oblíbený díl z trilogie především díky nechutnostem. Ale čím jsem starší, tím víc si pamatuju, kdy nekoukat a zbytek je taková porce zábavy, akce a exotiky, že nelze hodnotit jinak než plným počtem.
Tropická bouře (2008)
Nádherně absurdní film Bena Stillera, u kterého si zakrývám oči, ale stejně se skvěle bavím. Některé scény jsou geniální.
Shrek Třetí (2007)
Vtip se vytratil, animace zůstala stejná a příběh tu moc není. Viděla jsem i mnohem horší pohádky, tady to ale s ohledem na předchozí díly vyloženě zamrzí.
Holka nebo kluk? (1938)
Milá komedie s Adinou Mandlovou v roli dívky, která se v převleku za kluka dostane do domácnosti, kde nesnáší ženy. Je to nenáročné dílko, neurazí a je tu několik hezkých scén.