Poslední recenze (3)
Čínská čtvrť (1974)
Velké očekávání vystřídalo velké zklamání. Herecky super, hudba super, ale detektivka nudná. Když to srovnám s Maltézským sokolem nebo Millerovou křižovatkou, tak Čínská čtvrť vysloveně pokulhává, jak v příběhu, tak v atmosféře.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Těšil jsem se moc a byl jsem poměrně zklamaný. Do poloviny to ušlo, ale jak se rozpoutala bitva přestalo to být zajímavé. Předchozí "road movie" díl se mi rozhodně líbil více. 2D s titulkama bylo v kvalitativně v pohodě.
S nasazením života (1993)
Kvalitní film, ale ne tak, že bych ho chtěl vidět podruhé. Zase až tak mne to neoslovilo.