Recenze (34)
Marvels (2023)
Čistá tragédia. Tak zbytočný film, že to nepoberám... A tí herci a dialógy... katastrofa
Projekt Lazarus (2022) (seriál)
Zo začiatku som mal problém zvyknúť si na tie ksichty ale seriál ma tak zaujal, že som to hodil za hlavu. Prvá séria veľmi dobrá a už sa teším na druhú...
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Prvých 40 minút to bolo dosť podpriemerné ale od chvíle ako sa Jackie stretol s Johnom to začalo byť solídné a vtipné a toto tempíčko si udržali až do konca filmu.
Bílí muži neumějí skákat (2023)
Keby bolo v názve, že niečo nevedia čierní, už by to bol rasizmus samozrejme...
Predátor: Kořist (2022)
Rád by som dal 5 hviezd ale ten výzor predátora bol strašný. Tá maska či samotná tvár je oproti klasike katastrofa. Toto meniť nemuseli.
Jack staví dům (2018)
Hodne veľké psycho ale som spokojný. Film ma zaujal hned od začiatku. 80 %
FattyPillow: Kontroverzní (2018) (hudební videoklip)
Rytmus sa môže zahrabať... Toto je pecka :)
Chatrč (2017)
Do 43 minúty sa zdalo že to bude luxusný trihler. Potom otočka a sklamanie. Keby film pokračoval tým ako hľadá nájde a zlikviduje toho blbca čo mu zabil dcéru bol by to film za 5 hviezd, Takto 3 za 43 minut úvodu a zábery na krásnu prírodu...
Plán útěku 2 (2018)
Ježkove oči. Jako divil som sa nízkým hodnoteniam ale už chápem. Jednotka bola luxusná ale toto bola zbytočnosť. 1 hviezda za Stallona , ktorého mám rád.
Black Panther (2018)
Marvelovská zbytočnosť. Ale prachy to vynáša a o tom to je :)