Recenze (97)
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Jeden z dokumentů k zamyšlení. Tohle bych rozhodně dal povinně do všech základních škol na světě protože tento dokument by měl rozhodně vidět každý člověk aspoň jednou v životě.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Tento film jsem měl v seznamu "chci vidět" pěkně dlouho. Nikdy jsem na něj nebyl psychicky připravený. Asi k tomu možná dopomohl válečný film PIANISTA který mě strašně překvapil a ukázal jaká válka byla. ( zdá se že ve škole o tom učí záměrně málo aby se děti nemuseli v hlavě potýkat takovýma věcma ) Tento film ale je úplně jiný. Teď si holt musím dát zase nějakou chvilku pauzu od takového žánru abych to dokázal vstřebat.
Riverdale (2017) (seriál)
Původně jsem myslel že to je seriál "pro holky" s přehnanou romantikou a že z toho člověk po čase může dostat cukrovku. Ale po shlédnutí pár dílů této "krimi detektivky" jsem byl mile překvapen.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Další super Marvelovka. Někteří by řekli že to je zdlouhavé a nudné ale já tyto věci od Marvelu prostě mám rád. SPOILER: Nečekal jsem že s kladného hrdiny se nám vyklube "záporák". Myslím si že to byl super krok který se nedal čekat. 🙂 A vůbec jsem nečekal po boku Nicka Furyho "Robin Scherbatskou" z mého oblíbeného seriálu HIMYM. Škoda jen že jsem se nedočkal nějaké menší role již zesnulého Stana Leeho. Byl to frajer.
Mauglí - příběh džungle (2018)
Napínavá až "strašidelná" podívaná. Kniha Džunglí čtena na základní škole mě moc nebavila, ale asi to bude tím že to byla povinná četba. ( Je dost možné že dnes bych knihu hodnotil úplně jinak ) Filmové zpracování je super. Mauglí zahrán perfektně. Napětí je cítit z celého filmu. Nemám co vytknout. Za mě 80% ✌️😊
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Děj tohoto filmu mi vysvětlil hodně věcí ohledně Harryho Pottera obecně. Fanoušci tento film musí vidět! Zodpoví to spoustu otázek kolem.
Strážci Galaxie (2014)
Nechápu proč jsem se k tomuto filmu od Marvelu dostal až teď v roce 2018. Každopádně film je super. Skvělé zpracování a super "hrdinové". Nejvíc se mi líbila postava Groota hlavně se mi do hlavy vyryla hláška "Já jsem Groot" 😂 no nic. Teď ještě musím dohnat dvojku...
Epidemie (2018)
Musím říct že kvalita Peťanových minifilmů jde jen nahoru. Super nápad natočit toto video. Kvalitní zpracování, kvalitní střih, kvalitní zvuk. Jde vidět že si kluci dali fakt záležet a že za tímto projektem stojí hodiny ( dny ) práce. A to se vyplatilo. Akorát škoda že takové videa mají malou sledovanost.
Venom (2018)
Jakožto fanda Marvel a DC jsem se na tento film hodně těšil. Schválně jsem se nedíval na trailery ani nečetl recenze abych se mohl nechat překvapit tímto filmem. První část filmu seznámení s Venomem, ( kde se vzal a jak se dostal na naší planetu) byla v celku podprůměrná. Avšak vychytane vtipné scénu tuto "nudnější" pasáž dost zachraňovali. Po shlédnutí první části filmu přišla na řadu část kde to začalo nabírat na obrátkách a stala se z toho super podívaná. Ale nakonec ve třetí části to extrémně rychle vyvrcholilo a bylo po filmu. Většina herců zvládla své role suprově, a Eminem nakonec? Naprostá paráda. 😊
Deadpool 2 (2018)
Sprosté, vtipné, akční ale přesto kvalitní podívaná. :)