Recenze (151)
Instinkt lovce (2019)
No na ty poslední Cegeho kravinky se poslední dobou už ani snad nedá koukat. Bílý jaguár dostal ode mě šanci a....až na tu asi tisícovku nesmyslů to bylo celkem koukatelný a Bílý jaguár mě celkem pobavil.
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Naprosto skvělí Mark Ruffalo a ještě k tomu 2X. Už to tu padlo několikrát,ale to ocenění za dvojroli musí dostat,to není jjinak možný.
Torpédo U235 (2019)
Hrozná kravinka. Nejvíc mě ale dostalo jak se jim do ponorky (tuším že to bylo přes wc) dostala ta ryba. Nejlepší ovšem bylo to že šlo o Lína,sladkovodní rybu. Pár kýčovitých záběrů na ponorku....za půlku hvězdičky.
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
Čekal jsem šílený Béčko,ale naopak...tak tohle byl (zatím) nejlepší film na téma zabijácký krokodýl-a to je to už 13let staré. Parádní kamera,hudba a herci napohodu(dokonce žádná vyloženě otravná postava). Prostě filmeček co bavil od začátku do konce.
Capone (2020)
Tom Hardy je vynikající herec,to je také jediný důvod,proč film dokoukat až dokonce. Slabota! Jedině ta hudba stála za něco. Nejslabší Hardyho film.
Pod vodou (2020)
Žádnej úvod-seznámení nic takového. Hnedka rovnou na věc! Napínák hnedka od začátku. Temná a napínavá atmosféra až do konce. Slušný (podmořský) film.
Pan deng zhe (2019)
Vážně tenhle film nelze vůbec brát,ale jako čínská pohádka o skupině čínských horolezců kteří chtějí dobýt vrchol nejvyšší hory světa-ANO. Nesmyslů je tu až až ,ale nadruhou stranu se na to pěkně kouká. A třešnička na na dortu je J.Chan.
Leť, ptáku, leť! (1978)
Tak tenhle film mi teda nějak unikal,nejen celé dětství. Příjemné překvapení. Moc jsem u něho bavil,slušný filmeček pro pamětníky.
The Punisher - Nakazat (2019) (epizoda)
...,,pokud chceš,tak to tu můžeš podpálit!" luxusní začátek dílu.
Průsmyk (2019) (seriál)
Na Německo slušnej seroš. Jinak lehce nadprůměrný krimipříběh s nesympatickým rakouským poldou,a sympatickou německou policistkou odehrávající se v nádherných horách Německo-Rakouského průsmyku.