Oblíbené filmy (9)
Vlasy (1979)
Mechanický pomeranč (1971)
Brilantné... geniálne... nenapodobiteľné...
Amélie z Montmartru (2001)
Prekrásny... nádherný... láskavý film...
Medená veža (1970)
Noci šelem (1992)
FIlmy typu "vezmi kameru a toč", myslím tym priamo na ulici majú svoje čaro. Príbeh má neobvyklú zápletku, avšak precítenie postavy Cyril Collarda, ktorý vo filme chorého na AIDS nepredstieral bolo dokonalé. Cyril bol skutočne nakazený a 2 týždne pred premiérou tohto filmu zomrel... Pre mňa jeden z najlepších psychologických filmov s citlivým scenárom a kvalitnou réžiou. Na záver len dodám, že skutočnú "šťavu" postave dodal skvelý dabing Zdeňka Mahdala.
Láska je láska (1998)
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
No, niekedy idete do kina proste na film. A vidíte film, ktorý... no, neviem to ani popísať... už dávno som na konci nemal slzy v očiach... A okrem toho som celý film otváral ústa nad zábermi, nad myšlienkami, nad... no jednoducho, niečo úžasné...
Hvězdy nám nepřály (2014)
Výnimočný film...
Deadpool (2016)
Skoro som sa pošťal od smiechu :) A to nemyslím niektoré scény, ale komplet film. Doplnené 25.12.2016, dnes zomrel George Michael, Wade určite smúti, ako ja... :(