Recenze (70)
1890 (2017) (seriál)
Naozaj velmi zajimave. Po ordinacich ci ulicich modrych kodech konecne serial, co upouta pozornost. Krasne dobove zpracovani a postavy, co nepusobi jako umele vytvorena monstra. Libi!
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Po dlouhé době seriál z řad české tvorby, který mě řádně usadil do křesla. Dobové zpracování je perfektní a díky bohu za Ústí nad Labem, kde filmaři nemuseli mít moc práce s kulisami. Převzatý či nepřevzatý, za originální a kvalitní zpracování za mne 95 %. Super :)
Polda (2016) (seriál)
V celku zajímavý seriál. Konečně trochu akční a ne tolik nudný. Mě se líbí :)
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Seriál co potěší a hlavně neurazí. Za mě plný počet :) Doporučuji.
První republika (2014) (seriál)
V celku zajímavý nápad. Lepší než dementní ulice a podobné blbosti. Jen jsem čekal lepší zpracování a bohatší děj
Autosalon (2005) (pořad)
Poslední dobou trapná náhrada TOP GEARu. Jedna hvězda za to, že je to na primě a ne na pitomé nově.
Chcete být milionářem? (2000) (pořad)
Jediný kdo dokázal tento pořad dělat kvalitním byl sám Vladimír Čech. Pro něj za 4
Stážisti (2013)
Ja chci taky do googlu
Velký Gatsby (2013)
Úžasný film. Jako u většiny filmů ůžeme najít řadu drobných chyb, ale tady? DiCaprio opět ukázal, že je pan HEREC. Na mě to udělalo obrovský dojem, magické prostředí, velkolepé večírky a to vše v luxusní eleganci Leonarda. Snad jediný herec, který dokáže zahrát blázna, ale také majitele světa.
Letadla (2013)
Zbytečný animák. Sice zábavný, ale od toho snad byli auta. Za chvilku budou ještě lodě a kola? Škoda.