Recenze (58)
Amadeus (1984)
ja tento fim vylozene nesnasim! Duvodem je nekolikanasobne pousteni tohoto dila na zakladni skole pri hodinach hudebni vychovy, kdyz mi bylo 14 let, a v takovym veku mate radsi jiny filmy nez-li (pro pubertaka) nudny (zadne cyborgy,potoky krve, kung-fu atd...)pribeh nekoho, kdo vas absolutne nezajima (z meho pohledu ofc).
Želvy Ninja (2014)
Prvnich 15min. je to OK. Pak uz je to hnus nejvetsiho kalibru v cele s TransfoTrhacem.
Prometheus (2012)
Bohuzel, Prometheus nenaplnil me ocekavani. Kdybych se na tento film netesil jako petilety kluk na Vanoce, sel bych s hodnocenim rozhodne vys.
Xena (1995) (seriál)
Demence.
Priključenija kapitana Vrungelja (1979) (seriál)
Jeden z nejlepsich serialul ktery vzniknul v byvalym SSSR.
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Super!
Bleach (2004) (seriál)
1* za Zarakiho.
Mocný vládce Oz (2013)
Slabota. Michelle Williams je proste odporna.
O psu Dobrákovi (1981)
tady neni o cem, jasnych 5*. Волк: А помнишь, как ты меня гонял? Пёс: Так я, это… Волк: Ну да. Работа такая.
Ostrov sokrovišč (1988) (TV film)
v Rusku lepsi animak proste neni! делай деньги, остальное все «дребедень»!!!