Recenze (41)
Sladký život na palubě (2008) (seriál)
Nejmenuje se ten seriál se ve skutečkosti Sladký život na moři? Nepřekládají to doslovně.
Red Dwarf: Bodysnatcher (2007)
Svým zpracováním trochu připomíná videa určené k výuce angličtiny, co nám učitel pouštěl v páté třídě. A taky musím podotknout, že některé scény jsou přímo okopírované z původních dílů Červeného trpaslíka.Rozhodně je to ale hezký snímek a pro mě jako skalního fanouška :) bylo příjemné shlédnout nové zpracování tohoto skvělého seriálu .
Hotel Transylvánie (2012)
I když se na první pohled nezdá, je to velmi zábavný animovaný film. Má hodně aktuálních žertů, takže za 10 let už se asi jen málo lidí zasměje tak jako v současnosti. Mě ale skvěle pobavil, má hezký příběh a rychlý spád. Báječný film pro příjemný rodinný večer.
Zajíček bez oušek (2007)
Tak jsem se po delší době vzepřela své povaze a pustila si jednu z klasických romantických komedií. A opět musím říct, že sem byla velice zklamaná. Děj je plytký a předvídatelný, není ani trochu nápaditý, a nedokáže ničím zaujmout. Dokonce ani hlavní postavy nebyly sympatické a já jako divák sem se nedokázala ztotožnit s jedinou z nich. Tento film sem přetrpěla pouze proto, že sem si slíbila, že ho nebudu odsuzovat, dokud neskočí…mohla sem si ušetřit dalších 90 minut života.
Pokémon (1997) (seriál)
I když si jej z dětství pamatuju jako nejoblíbenější seriál a i když je mezi i staršími dětmi stále proslulý a oblíbený, má od vás na těch to stránkách velmi nízké hodnocení. Dovolte mi s vámi nesouhlasit. Ano, přiznávám, že je spousta dílů a skládám poklonu tomu, kdo je viděl úplně všechny, ale každý dílů toho to seriálu je poutavý a každý v něm najde zalíbení. Není skvělé, že je seriál, co se neomezuje pouze na chlapce nebo na dívky? Pokémoni ovlivnili spoustu menších i větších dětí, a stále ovlivňují. Věřím, že každý kdo viděl aspoň pár dílů, by je rád chytil všechny.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Vzhledem k očekávanosti tohoto filmu, sem i já byla přesvědčena, že mě čeká neuvěřitelná, propracovaná podívaná. Hned po prvních 10 minutách, jsem ale ze svých iluzí odstoupila. Nejlepší partii knihy, kdy se hlavní hrdinka měnila v upírku, a prožívala změnu své osobnosti a těla, část, u které jsem se vysloveně těšila, jak dokonale ji autoři dokážou ztvárnit, tuto část knihy vtěsnali pouze do prvních 5 minut filmu. Víc nic. Hlavní hrdince se mělo narodit dítě. Ale kdo kdy viděl, aby se skutečné matce a skutečnému otci narodilo animované dítě? Není v dnešní době už jen maličkostí sehnat roční dítě, které nebude ošklivé a vydrží pár minut pod kamerou? V prvních dvou třetinách film, jsem váhala mezi hodnocením „odpad“ a 1*, nakonec si ale autoři svou reputaci napravili epickou bitvou, která naprosto smetla mé předchozí zklamání. Dokonale zpracované zakončení tohoto jinak celkově nepovedeného filmu.
Donnie Darko (2001)
Toto dramatické, tajemné sci-fi nepochybně zamotá divákovi hlavu, a je dost možné, až ani po třetím shlédnutí nebude s jistotou vědět, co se před jeho zraky právě odehrálo. Nemusíme ale pochopit všechno, abychom byli fascinováni. Složitě zapletené děje a psychický podtext tohoto snímku nás rozhodně donutí zamyslet se nad životem a naší malou osobou ve světě.
Vetřelec (1979)
Špičkově natočený film, který snad proslavil sci-fi jako takové. Dokonalou atmosféru navozují déle projíždějící záběry, z kterých je přímo cítit strach hlavních hrdinů. Napětí neuvěřitelným způsobem graduje a nenechá divákovi klidu až do posledních minut filmu.
Temné stíny (2012)
Tento film považuji za jeden z Burtonovích méně podařených filmů. Ztrácí mystiku a tajemnost a zapojuje drobné komediální prvky, vyhrocenost příběhu je podle mě už zbytečná, stejně tak jako líčení, které, ač je pro jeho filmy typické, působilo tentokrát přeplácaně a směšně.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Desátá série je hrdým pokračováním původních episod tohoto skvělého seriálu. Oproti 9. sérii která spoustu z fanoušků zklamala a odradila, vytvořili autoři další díly plné vtipu a zábavy, tak jako na počátku seriálu.