Recenze (443)
Kdysi byli bojovníky (1994)
Tentokrát snad radši bez komentáře.
Krvavý diamant (2006)
Nenudila jsem se, ale na mě příliš americké.
Oidipus král (1967)
Nebylo to pro mě víc než obyčejné zpracování "historické události". Prolog a epilog je sice zvláštní nápad, ale tentokrát mě Pasolini spíše zklamal, hlavně amatérským provedením celého filmu.
Mefisto (1981)
Na tomhle filmu nevidím nic objevného. Brandauer je výtečný, jeho role je rozhodně to nejlepší z celého díla, stejně tak se mi líbila většina herců a samozřejmě divadlo. Přesto jsem asi čekala něco víc, film se mi zdá zbytečně dlouhý. Nic převratného.
Náhodné setkání (1999)
Poněkud nudně podané drama s promrhaným potenciálem. Téma vybízející k psychologickým rozborů působí povrchně, stejně jako dva hlavní představitelé.
May (2002)
Cože, takhle nízko? To jste mě překvapili. No jasně, že to bylo trochu přitažené za vlasy a nemělo to v podstatě co dělat s hororem, ale film je to napínavý, originální a se skvělou představitelkou šílené slečny May.
Místo nahoře (2004) (seriál)
Dávno už jsem neviděla tak kvalitní nový seriál. Velmi povedené, zvlášť pak paní Stašová.
Místo v životě (2006) (seriál)
Místo nahoře byl dobrý seriál, tohle však poněkud zbytečné natahování. Obsazení přesto docela dobré.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
My hoši, co spolu chodíme :) Milý seriál.
Václav (2007)
Trochu mě to tady překvapilo, nikdy by mě nenapadlo, že se tu objeví i tak nízká hodnocení. Původně můj komentář měl znít jenom - díky, pane Trojane. Ale teď se rozepíšu. Ten film sám o sobě není vyloženě převratný, pokud se dívám pouze na příběh. Takový spíš televizní - dojme, je uvěřitelný, někdy milý. Pokud ale má režisér k dispozici někoho, jako je Ivan Trojan, dostává to všechno úplně jiný rozměr. Objevuje se téměř ve všech scénách a ani jednou mu není co vytknout. Ostatním hercům ale taky ne. Takže skoro 90%.