Recenze (4)
Babovřesky 2 (2014)
Dal jsem pet hvezdicek a to reziserovi, ktery toci filmy tak, ze zachranuje mala kina pred krachem. Jeho filmy aspon tato kina naplni navstevnosti a je chvili vystarano. Koukam kolik lidi vcera film na premiere videlo, ze dava odpad :-) Asi nestaci, ze se lide v kine smeji a odchazeji s prijemnym pocitem. On si totiz nikdy Troska nehral na zadneho velkeho rezisera, ale toci pro lidi.
Životní šance (2013)
Dávám pět hvězdiček a to i díky osobní účasti Paula Pottse na včerejší premiéře. Ten človšk působí velice plaše, skromně. Jinak film je natočený velmi citlivým způsobem a jsem rád, že si jej natočili angličané sami. Kdyby to totiž točila americká přesládlá produkce, určitě by to tak nevyznělo. Jeden z nejlepších anglických filmů co jsem kdy viděl.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Zklamání a velké rozčarování se konalo po novinářské projekci. S některými jsme se na sebe nevěřícně dívali, jiní dokonce odešli v polovině filmu do kavárny čekat Bolka Polívku. Málo dialogů, málo humoru, spousta zbytečných scén. Chápu, že kdyby některé vystřihli, stačilo by to na hodinový pořad v televizi.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Mě se film líbil. Je sice pravda, že tam bylo pár míst, které bych vystřihl, ale bojové scény byly super. Zde se ani nedí mluvit o hereckých výkonech. Šlo hlavně o velkou podívanou. Cíl byl jasně daný, co nejvíce diváků a to si myslím se pomalu tvůrcům daří. http://www.novinky.cz/vase-zpravy/praha/3989-18702-pacific-rim-miri-do-kin.html