Recenze (133)
Silent Hill (2006)
Tvorcovia filmu by si mali zohnat konzolu a zahrať si SH1. ...Jaké čarodejnice?
Tajemství jejich očí (2009)
Prišlo mi to jemne sladké.
Rain Man (1988)
Nedávno mi maminka povedala že sa správam a žmolím si ruky ako Hoffman v Rain Manovi... Im an excellent driver. Film je namakaný bez zbitočních scén, film sa plynulo vyvíja a mna vtiahol až do samého konca. Dustin Hoffman je pán herec.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Z tohto snímku mi je neskutočne zle
Expres foto (2002)
Velká škoda že film sa rozbiehal cca 50minút. Zo začiatku velmi nejasné o čo vlastne ide miestami som myslel že to vypnem. Chvala pánu bohu nejaký dej to nakoniec malo.
Desáté království (2000) (seriál)
Ako malý som to pozerával s maminkou v našom bytíku na šiestom poschodí v Prievidzi. Z toho čo si pamatám to bolo neskutočne dlhé a miestami natiahnuté jak guma v trenkách. Príbeh to ale bol krásny plný fantázie ktorú ako 8 ročný som privítal.
Pieta (2012)
Maximálny smútok.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Po prvých dvoch epizodach som si istý že tento seriál bude minimálne tak nadupaný ako BB ak nie viac. Gilligan je doma.
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Tažká téma, o to tažšie pochopiť aroganciu, stupidnosť a presvedčenie niektorých ludí. A Al Pacino je král.
Jurské komando (2008)
Lol...To vážne?