Recenze (133)
187 - Kód pro vraždu (1997)
Toto je film ktorý má naozaj príbeh. Pre mňa je 187 suverén čo sa týka drám s prostredia školstva. S.L. Jackson v skvelej forme ale aj výborný Caesar (Cliffton Collins Jr.). Koniec je na zamyslenie. Jednoznačne 100%.
Kad porastem biću kengur (2004)
Futbal moc nemusím... Ale toto stálo zato.. Aj keď ako len vedľajšia postava, Glogovac ako večne stresujúci taxikár dodal tomu filmu tú pravú srbskú kultúru . Skvelý film. Skvelá Komédia s vtipnými dialógmi a zaujímavými postavami..Nemám čo vytknúť. 100%
Hadersfild (2007)
Silný snímok. Vidím to tak že Glogovac by ma presvedčil o hocičom. Skvelá depresívna atmosféra, dobrý herci, zaujímavý príbeh a hlavne neskutočný koniec. 100%