Recenze (106)
Sucker Punch (2011)
nebola som schopna to dopozerat
Tarzan, opičí muž (1981)
vybuch smiechu je to co spravadzalo sledovanie tohoto filmoveho pocinu.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Tento film nema pribeh, ale naozaj NEMA pribeh. Cely cas som len cakala kedy sa zacne nieco diat a aj ked sa nieco dialo stale som cakala kedy sa zacne nieco diat! Okrem toho ze film je totalne o nicom sa tvorcovia snazili donho kydnut co najviac sentimentu a evidentne aj dakej filozofie o stvoritelovi a nicitelovi zivota je humor navyse skor trapny. Za cely film som sa zasmiala asi 5x. Film ma neskutocne pomale a nudne tempo a stupidny dej. Ako jedine pozitivum mozem uviest little Groot ktory bol roztomily a sem tam aj vtipny a soundtrack. Oproti prvemu dielu je toto skutocne sklamanie.
Assassin’s Creed (2016)
nikdy som si nemyslela ze sa mozem tak strasne nudit ako pri sledovani tohoto filmu. bol to cisty blabol a urcite si to nikdy nepozriem znova. hru som nikdy nehrala ale verim ze je skvela leb akcne sceny boli vyborne a rovnako aj hudba. zial dej katastrofa. za snahu jedna hviezda.
Padesát odstínů temnoty (2017)
ak to bola parodia na prvy diel tak velmi podarena :D
Dobre vedieť! (2016) (pořad)
po zhliadnuti ceskej verzie s nazvom "kdo to vi?" som zhodnotila ze nasa je naozaj dobra kedze cesi nas komplet vykradaju este aj otazky a dokrutky maju nase a nas vedator karol je top zatial co ich vedec je uplne trapny a ich moderator sa na naseho Rasta ani nehrabe. nie niesom zaujata. mna tato sutaz bavi a jednoducho sa na nej da dobre zasmiat. len tak dalej :)
Kdo to ví? (2016) (pořad)
toto je velmi smutna kopia relacie Dobre vediet. dokonca aj dokrutky a otazky su rovnake ako v slovenskej verzii. moderator je kompletne trapny a rokonca sutaziacim radi a keca do ich rozhodovania. a ich vedec je komplet trapny. samo o sebe je nasa verzia jednoducho zabavnejsia a je nadnesena a posobi vtipne tuto je to skor iba trapne.
X-Men: Apokalypsa (2016)
musim povedat ze odkedy rolu mystique obsadila jennifer lawrence tak je to bieda. nielenze je odvtedy mystique uplne dementna postava navyse aj dej ako taky pada do sraciek a ani sophie turner to nezachrani. mcavoy a fassbender boli ako vzdy dobri ale ani to nepomohlo a pri najlepsej voli to mozem zhodnotit maximalne na 3 hviezdy. postava storm bola maximalne odflaknuta a premarnena... takto by sa dalo pokracovat este dlho.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
ako fakt neviem ci tomu mam dat odpad alebo aspon jednu hviezdu.. asi dam jednu za to ze gal gadot to celkom slusne zahrala a romancu ustrednej dvojice som im tiez verila + jesse eisenberg bol vyborny ako vzdy ale stupidnejsi scenar som este fakt asi nevidela, navyse tato sracka bola nehorazne dlha a CGI priamo neznesitelne.
Steve Jobs (2015)
už 2x som pri tom zaspala...