Recenze (144)
Věrná kopie (2010)
Celkem hovadina
Smolný pich aneb Pitomý porno (2021)
A já si myslím, na rozdíl od ostatních, že je to úplně nekoukatelná píčovina.
Samuraj (1967)
No já nevim, ten scénář je úplně debilní, Delon tam hodně chodí a jezdí metrem. Podobný manévry k polapení zloducha uspořádal snad už jenom poručík Krejcárek, když chytal aranžéra.
Na nože: Glass Onion (2022)
Kam se to hrabe na jedničku, ale dokoukat se to dalo slušně.
Na nože (2019)
Velká paráda.
Malá Miss Sunshine (2006)
Zábava od začátku do konce.
Tohle je náš svět (2016)
Křováci VS Americká vylízaná střední třída. Komu budete fandit vy?
Zelená kniha (2018)
Viggo je k sežrání. Jednička!
Black Adam (2022)
Naprostá debilita.
Shazam! (2019)
Docela jsem bavil.