Recenze (365)
Agáta (1979)
Zajímavé a tajemné retro. Oslňující Wanessa Redgrave, věrohodná ve svém bolu. Milý Dustin Hoffman.
Docela obyčejný příběh (1978)
1978 byl jsem mladý. Tyhle filmy jsem miloval.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Film jsem neviděl a velmi váhám proč si s ním kazit iluze. Výborné na dnešní době je to, že televize má tlačítko vypnout a bulvarní deník Blesk si nemusím nekupovat. Proto pana Novotného ani neznám a nijak neovlivňuje můj život.
Lovec jelenů (1978)
Naturalistické. Syndrom vietnamské války. Rozvleklé jako byly všechny umělecké filmy té doby. Pochopil jsem proč studia a diváci z Cimina udělali nezaměstnaného. Začátek je hrozný. Ocelářští dělnící ruského původu (kteří mají jugoslávská jména) a jejich dívky se neustále pošťuchují, piští, objímají se, nosí se na ramenou, opíjejí se, tancují, perou, odhazují svršky a loví jeleny. A to všechno trvá 3/4 hodiny. Viděli jste někdy pravého Rusa? Je podmračený a nemluvný.
Muž se železnou maskou (1998)
Někde jsem četl recenzi, že se jedná o brutální znásilnění Alexandra Dumase staršího. Souhlasím s tím.
Buď zdráv, umělče! (1973)
Měl jsem ty filmy rád. Bylo mi 17 a byl jsem v kině 3 x do týdne.
Otec a otec (1983)
Oba skvělí. Bez nich by film nefungoval.
Dvě washingtonská ohlédnutí (1998) (TV film)
Excelentní Oldřich Daněk, Hlaváčová, Kostka, Vinklář, Hartl.
Vlci (1990) (TV film)
Velmi kvalitní a velmi znepokojující. Hvězdné obsazení. Němec, Postránecký, Kostka, Prachař, Skopal, Vašut a další.
Miloš Zeman - nekrolog politika a oslava Vysočiny (2007) (TV film)
Nekrolog vítězného prezidenta. Člověk se diví potřebě Zemana vrátit se do politiky prožíval-li takovou idylu. Že by se vkrádala nuda?