Recenze (264)
Velký případ (1999) (TV film)
V rámci možností natočeno dobře, ovšem na knihu to ani zdaleka nemá.
Zločin v expresu (1965)
No a nakonec bylo všechno jinak.
Deux hommes dans Manhattan (1959)
Tak sem to nejdřív viděl na tři hvězdy, ale sviňák fotograf to vytáhl na čtyři hvězdy.
Mladá dáma (2024)
No hodně drsná fantasy pohádka pro dospěláky. Ale pobavila a podtrhla zvláštní hudbou.
Vládcové nebes - Část šestá (2024) (epizoda)
Ovšem Knedlíček nemá chybu :)
Star Wars: Vadná várka - Jiný přístup (2024) (epizoda)
Hezký díl a hezké setkání přátel doplněné jemnou hudbou.
Manila ve spárech světla (1975)
Smutné, bezútěšné a tragické sociální drama. Žádné východisko, žádná budoucnost.
Neříkej ani slovo (2001)
Neříkej ani slovo, tak neřeknu, ale napíšu, že čistokrevné 4*. A nemám rád, že se i byť jen ve filmu ubližuje dětem. Hlavní hajzl si takovou smrt zasloužil.
O fovos (1966)
Šílený strach, horko přímo hmatatelné, zvláštní "úsporná"hudba dává tomuto filmu takový divný přístup k životu a smrti. Nikomu se nedalo fandit, protože všichni věděli a mlčeli.
Alt på et bræt (1977)
Ale božínku, to je tak krásně praštěné, fakt to nenatočili Frantíci? A toaletářka inu dáma s velkým D.