Recenze (64)
The Century of the Self (2002) (seriál)
první tři díly zajímavý, poslední absulutně nemá cenu vidět!
Neurons to Nirvana (2013)
Revolutionary movie, MUST see! :)
Uprchlická vlna (2018) (pořad)
Výborný seriál o skutečných příbězích skutečných lidí.MUSÍME SI POMÁHAT! Dost mně ale teda tam serou ty reklamy co na vás vyskočí každejch 10 minut.
Jurský svět (2015)
Podle mně totální chujovina
Writers : 20 ans de graffiti à Paris (2004)
Best graff movie I´ve ever seen!!!
Virunga (2014)
EvilCorp runs the world. And UN is not going to save it...
The Red Pill (2016)
Nestojí za shlédnutí. Celý film řeší podle mně úplně zbytečný problémy, jejichž zdroj ale úplně opomíjí. A to je kapitalismus a systém hierarchie jako takový. Nesouhlasím s poselstvím filmu.
Na sever od slunce (2012)
Tak tenhle film mě úplně dostal.. Doporučuju asi komukoliv! :)
Cukr-blog (2014)
Droga na které jede celá společnost a většina lidí nad tím ani nepřemejšlí. Výbornej film. BRAVE NEW WORLD
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Celkem dobrej příběh, až na ten konec. A nelíbí se mi jak moc zdémonizovali toho Tátu - drogovýho dealera. Média mají holt silnou moc udělat si to k obrazu svému (včetně Netflixu - tvůrci pořadu).