Recenze (1 031)
Vyproštění (2020)
Tak jako akčňák jo, hra na city taky - klasický americký schéma. Jaro ve znamení Netflixu - ohodnotím asi jen firmu místo filmu- něco kolem dva a půl hvězdy :D
Zkáza paní Grace (2020)
Dobrá průměrná jakoby detektivka.
Bille (2018)
Dobrý scénář i kamera, autentické, živé... Snad se tam v srpnu už podívám...
Emma. (2020)
Hezká romanťárna, která nezůstává jen na povrchu, ale jemně se snaží vystihnout i povahy aktérů a jejich vztahové nitky... za mě 3,5 hvězdy...
Dolittle (2020)
Hezky dětsky a bez invence
Cesta zpátky (2020)
Stokrát obehraný příběh.... vnímám ale konsekvence k Benovu vlastnímu příběhu... mám pro něj slabost, proto za 3
Lov (2020)
Tak konečně trochu thriller, kde to je jede, vybočující mimo ty sračky roku 2020, včetně covid-19 ;o)
Půjčovna masa: Nové pouzdro (2020)
Seriál jsem neviděl ani nejsem příznivcem tohoto žánru. Ale tento animovaný Tarantino v moderním hávu se mi celkem líbil.
Mizerové navždy (2020)
Sice jsem neviděl jedničku ani dvojku, ale trojka mě rozhodně nenadchla...
Vidím tě (2019)
Slušně udělaná krimi, za 3,5 hvězdy. Napětí, zápletka, hrůzná hudba - vše ok.