Recenze (1 031)
Ta druhá (2020)
Bezva romantická komedie se střelenou Lauren, některý gagy origoš.
Poslední Mohykán (1992)
Romantika obarvená krví, trochu naivní...
Anatomie zrady (2020) (TV film)
Povaha, sibiřské zážitky, zklamání z Beneše, exhibicionismus, zištné důvody - to vše vedlo ke kolaboraci - nejen Moravce.
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Trošku jinej temnej případ a dokonce s pozitivním koncem, to mě v romantickém máji blaží ;o)
Nebe a dudy (1941)
Zlaté srdce Fáberovo, člověk hned pookřeje nad tou českou romantikou. Je prima po letech opět vidět takový bohulibý film :o) apropos od Slavínského mám obrázek...
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Romantický květen pokračuje, tentokrát akčně s Hitchcockem :o)
Kdybys jen tušil (2020)
Tak jo, romantickej měsíc květen, romantický filmy, to mě snad nezabije ;o)
Prázdniny v Římě (1953)
Měl jsem dnes chuť na klasickou romanťárnu a nebyl jsem zklamaný...
Blikající světla (2000)
Gangsterka naruby aneb pohlazení na duši. Už se mi stejskalo po dobrém severském filmu, navíc od mého oblíbence a s celou plejádou výborných dánských herců.
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Je to už několikátá konverzačka podobného ducha, naposledy jsem viděl Naprosté cizince, proto jen tři hvězdy - chybí originalita....