Recenze (24)
Mulholland Drive (2001)
Odkládat tohle dílo mělo snad jen jednu jedinou výhodu - vidět to poprvé (a pak 2 hodiny sjíždět Reddit a film vyloženě "objevovat", později mu dokonce i rozumět). Škoda jen, že už to poprvé nikdy neuvidím. Nicméně u dalšího zhlédnutí můžu s Lynchem držet krok a už teď se na to nesmírně těším.
Chlast (2020)
S chlastem to nikdy nemůže dopadnout dobře. I když to tak nevypadá a do vystřízlivění se to tváří jako happy end. (BTW, manželka u filmu dostala chuť na Aperol, já jsem zůstal u rumu a piva.)
Sicario 2: Soldado (2018)
Del Toro je démon. A ta hudba...
Bohemian Rhapsody (2018)
Pět a za Live Aid dalších pět k tomu. Paráda. V Dolby Atmos nezapomenutelný zážitek. Vlastně přemýšlím jestli si to nedat znovu.
První člověk (2018)
Přesně proto chodím do kina. Damián to prostě zase dokázal a z biografu jsem odcházel nadšený. Z vizuálu, z audia, hudby, hereckých výkonů… Nemělo to chybu. Měsíční ticho v kinosálu bylo jasným důvodem toho, že to strhlo každého, s kým jsem tam ten večer seděl. Díky.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Precizní temná atmosféra, skvěle nasnímána (jízda přes Juárez, přesun k tunelu se zapadajícím sluncem) a podtržená excelentní hudbou. Del Toro se pro podobné role narodil.
Spotlight (2015)
Husí kůže u závěrečných titulků není častým jevem.
Interstellar (2014)
Galaktická jízda se vším všudy. Paráda. Dokovací scéna TOP!
Kmotr (1972)
Film, který se neodmítá.
Roger Waters: The Wall (2014)
Strhující zážitek. Husí kůže od začátku až do konce. Monology mohly vpravdě ty, co přišli jenom na koncert, trošku nudit, ale když má člověk tak barevnou (nebo spíš černou) rodinnou historii jak Waters, cítí nutkání si tu zlost někde vylít. V hudbě texty, na pódiu křikem, ve filmu citovými vlogy. Osobně jsem si užil každou jednu cihlu z pečlivě uloženého celku. Teď mě mrzí už jenom to, že jsem to neviděl live.