Recenze (104)
Pod kupolí (2013) (seriál)
Po pilote za 2* nemám rád keď niekto úplne zmení to, čo bolo v knihe. Ten tajpek čo hrá Barbieho akú mŕtvolu tam zakopával, tá zrzka z twillightu mala mať okolo 50 rokov nie? Ak nebude bývalý vojak tak ma naserú a prečo nerobil v pohostinstve? Dokopy sa tam nič nestalo, jedine ma vytočili. UPDATE po 10 časti druhej série ... Prvá séria stala poväčšinou za dva, ale druhá má zatiaľ slušný rozbeh, aj keď s knihou to už nemá spoločné vôbec nič. Dvíham na 3*
Na plný pecky (1995)
Lucas kde sú moje peniaze - v Atlantic city V Atlantic city a čo tam robia? - cirkulujú A myslíš, že sa ešte niekedy vrátia z Atlantic city? - to pochybujem Joe Pôvodne som dal 4 ale teraz som to dopozeral a mením na 5. Ako puberťák som šúpal VHS dokola aj 2x denne. Vyrastal som s tým filmom a nestratil nič ani po rokoch. Perfektná hudba, geniálne hlášky, bohovskí herci. Dokonca si pamätám, že som chcel podľa toho filmu vždy vlastniť obchod s CDčkami - ale dnes v dobe mp3 by som už dávno skrachoval :D
Ohnivá eskadra (1990)
Tri hviezdy z nostalgie, ale teraz po rokoch je to fakt už len óda na AH-64 a pár hlášok. To najväčšie mínus je vlastne dokonalé nevyužitie možností Apachou v bitke proti pozemným cieľom, miesto toho je to len o vzdušných súbojoch. Navyše Kiowy dokážu zameriavať terče pre Apache a oni potom likvidujú cieľ hellfiramy na kilometre. Žiadne vzdušné súboje a použite neriadených rakiet Hydra na stíhačky a nepriateľskú helikoptéru čo je vlastne blbosť. Vlastne Hellfire použili len ako stinger proti tej stíhačke a to je tiež kravina. Mali radšej zaplatiť pár ruských helikoptér naviac. Keď to tak čítam, tak by som mal tomu dať vlastne hviezdy dve :D
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Ten typ filmu po ktorom máte slzy na krajíčku a chuť si ho okamžite pustiť znovu.