Poslední recenze (14)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Spíš tak dvě a půl, ale Harry s Billem to dovytáhli. Lily James skvělá, ale děj bez zápletky, a zbytečně moc písniček. Fanoušky to rozhodně neurazí, ale podle mě ani nenadchne.
Ant-Man a Wasp (2018)
Jo, na mě to fungovalo. A moc. Tihle "vedlejší" marvelovci mě ba. Nejsou to Avengers, neočekáváte, že to bude jako Avengers a o to větší je to ve finále překvápko. Vtip střídá akci, akce střídá vtip a často se to zamotá. Chvílemi jsem měla i slzy v očích, převážně smíchu - Michaela Peňu nejde nemilovat- ale i dojetí - jo, linka s Hankem a Janet by si zasloužila víc prostoru. Někomu tam chyběl pořádnej záporák, mě se naopak líbilo, že to fungovalo i bez něj; "happy end" byl pro všechny a porušilo se klasické hero x villain schéma. Možná časem a vlivem dalších marvelových počinů uberu na čtyři hvězdy, teď ale nemůžu jinak než pět.
Patrick Melrose (2018) (seriál)
Uff. Tenhle seriál mi asi bude ležet v hlavě ještě dlouho. Strašně silné a těžké téma zpracované s lehkostí, s kterou by to kromě Britů na takovéhle úrovni podle mě nikdo nedokázal. Chvíli nevěříte že je něco takového vůbec možné, pak si "užíváte" tu ironii okamžiku a černý humor. Benedict dle očekávání neskutečný, nejde ho neobdivovat. Jen o malinko méně skvělý Hugo, kterého po téhle roli asi už nikdy nebudu moct vnímat jako dřív. Jo a moc mě bavil soundtrack. Stačí vidět jednou, ale jen tak na to nezapomenete.