Recenze (20)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Film ktorý sa rozbehol až po 20 minútach a potom to začalo v 3-D to bolo úplná krása efekty . Súboje boli efektné občas aj so vtipom. Aj keď to boli transformery proti godzile. Bolo to divadlo ale v 3-D to bolo krásne divadlo.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Nepovie ani jedno slovo a každý sa zasmeje . To je umenie. Rowan je najlepší.
Take One: A Documentary Film About Swedish House Mafia (2010)
Každý kto ma rád housovú muziku by to mal vidieť tí traja DJi sú králi , krása , keď hral na konci ONE husia koža.
Příběh žraloka (2004)
Najlepší film o mafiánoch :D
Banán (2010)
Strašne ma to pobavilo :D
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Film sa dá povedať jednou vetou - výbuch , akcia , ďalšie množstvo výbuchov a ničenie všetkého čo sa dá zničiť.
Resident Evil: Odveta (2012)
Milla sa už toľko krát prebudila nahá že sa to nedá ani spočítať. Z kvalitného hororu sa film mení na čistú akciu. Zombie už nie sú zombie . Úplná kravina není k tomu čo viac dodať . Videl som v kine v 3-D a ľutujeme tie peniaze.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Rozhodne horšie ako predchádzajúce diely tento film ma ničím nezaujal . Anderson už na to nemá . Keď už ide do tuhého naskočia záverečné titulky ?? Matrix je všade tak ako to povedal elf v Pár Pařmenú , hrôza.
Já, padouch 2 (2013)
Prečo to má názov Ja Zloduch ? Nechápem... Skôr On Zloduch . Mimoni sú stále zábavný a robia jediný humorné scény . Dlho som sa tak nezasmial. Rozhodne najlepší animovaný film leta .
Schindlerův seznam (1993)
Ako mohli byt ľudia taký krutí nechápem tento film ma dojal , rozplakal a na konci som sa zamýšľal . Ľudia sú krutí a tento film to dokazuje .