Recenze (202)
Konec hry (2006)
průměrné béčko a podprůměrným, až klišovitým scénářem, ale celkem slušně zahrané, takže 3 hvězdičky, víc ani prd.
Skrytá identita (2006)
Chcete kriminálku o prohnilých poldech a nevadí Vám jadrná mluva? Tak jste tu správně a komu to "kurva vadí, ať táhne do p......".
Kráska v nesnázích (2006)
Výborná záležitost celkem přesně vypovídající o naší české povaze. Někomu k smíchu, někomu k pláči, někomu k zamyšlení. Pohladí i naježí a o tom je přece život. No a Aničku je prostě přenádherný pohled, asi její nejlepší role.....
Saw 3 (2006)
Můj názor je ten, že trojka byla velice důstojným zakončením celé trilogie. Ano bylo tam i na můj vkus hodně brutality, krve, zohavených těl, ať lidských, tak zvířecích (obzvlášťě scéna v té kafilérii byla dost výživná), ale to se dalo od této série čekat a kdo to prostě nedokáže vstřebat a pak napíše, že to byla hloupost, má na to přece právo. Já říkám pouze to, že pro hloupého každý hloupý.
Dallas 362 (2003)
Těžká blbost plná nelogických zvratů (spíše by se hodilo slovo zvratků) a nezachránil to ani Goldblum, který tu hraje cvokaře, co má poměr s matkou jednoho hlavního "hrdiny" se kterým čadí trávu a ani Selma Blair, která tu hraje uječenou špindíru, co žije s magorem posedlým představama o konspiračním spiknutí, protože nikdy nevyhrál tým, na který si vsadil. No vážně hovadina. Výkony ostatních na bodě mrazu.
Boží zápasník (2006)
No tak to je mazec! Sice bez Jacka Blacka by to byla tuctová komedie, ale právě, že tam byl a byl opravdu boží, tak to bylo opravdu super.
Utržený ze řetězu (2005)
Výborný filmeček, plný emocí, bojového umění, nenávisti a sqělé hudby.
Casino Royale (2006)
Bondovky všechny jsou sqělé a tato jim rozhodně ostudu nedělá.
Zabijáci osamělých srdcí (2006)
Výborná kriminálka z let těsně poválečných, ale člověka až mrazí, čeho jsou někteří "zamilovaní lidé" schopni a přijde až líto, že u nás také není trest smrti.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Sci-fi s velkým S. Asta la Vista.