Recenze (674)
Koncert pro jednoho (2005)
Čekala jsem zradu, přišel kanál..
Bear Story (2014)
Ta animace uprostřed byla krásná.
Ave, Caesar! (2016)
Ten film vůůůbec neodpovídá traileru..
Trabantem do posledního dechu (2016)
"Dáme si pauzu!" mě pobavilo.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ten Batman je hrozná hysterka..
Narovinu (2012)
Diskuze u nanuku byla epesní.
Prodloužený víkend (2013)
Stockholmský/Limský syndrom v reálu..
Druhý báječný hotel Marigold (2015)
Nechyběla ani závěrečná hromadná tancovačka..
2001: Vesmírná odysea (1968)
Asi sem ůplná fimlová dylyna..
Deadpool (2016)
Chvílemi jsem se fakt bavila.