Oblíbené filmy (10)
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
komentář stejny jako ke druhému dílu
Uvnitř (2007)
U mě zatim nejlepši řezničina.
Uprchlíci (1986)
Víkend u Bernieho II (1993)
Světáci (1969)
Plivu na váš hrob (2010)
Funny Games USA (2007)
parchanti,malo je doma řezali!!
Psycho (1960)
Pro mě jednoznačně nejlepší horor vůbec
Milda (2017)
Tmavě červená (1975)
Kombinace horroru a detektivky,vynikajici