Recenze (424)
Perličky na dně (1965)
Hrozná hovadina o ničem.Jen blbé kecy.Mam rád novou vlnu 60let. Formanův Černý Petr, Hoří,má panenko..tam jsou taky blbé kecy,ale je to vtipné,tohle vtipné není,je to o ničem.Hroznei,ani jsem se nedodival. Již nikdy více.
Night of Fear (1972)
Dost dobrá ujetina. Hledal jsem titulky k filmu a nenašel.Nakonec jsem zjistil, že titulky netřeba. Kratka stopáž mi nevadí,naopak.A vřele bych ji doporučil zbytečně zdlouhavym velkofilmum,kde se polovinu filmu stejně hovno co děje.
Hubne celá vesnice (2024) (pořad)
Po dlouhé době konečně něco normálního, lidového. Žádné skurvené silikony,botoxy, potetované příšery a jiný bordel. Obyčejná soutěž s obyčejnými lidmi.👍
Byli jsme to my? (1990)
Máša si měl nafackovat ,než tenhle odpad natočil. Další příšerná, nicneříkající porevoluční sračka,kterou může kladně ohodnotit jen totální vylízaný debil.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Která piča zprasila skvělý,legendární film. Mučit,mučit, mučit!!!
Jak si zasloužit princeznu (1994)
Čistý odpad. Příšerná rychlokvasici porevoluční blbost, vydávající se za pohádku. Nejhorší výkon měl neherec Dulava,jako všechny své všechny příšerné role.
Ladislav Mrkvička (2017) (TV film)
Dokument o nejcharakternějším českém herci všech dob.Zaprodaný blbeček Vetchý mu nesahá ani po kotníky.
#annaismissing (2023)
Svět je plný uchylaku a za to taky můžou ženy, které je zbytečně dráždí. Takže jsou spolupachatelky, když nadrženému chlapovi jebne v koulích a něco provede. Ještě, že jsem impotent a tyhle blbé pitky mám u prdele. Dobré tak na vytření podlahy.A jako bonus kopanec do řiti.😝Jinak snímek, opět jak už se v posledních 20 letech dá očekávat od tuzemské kinematografiie,žádná hitparáda není.Je to zbytečně zdlouhavé a nudné.
Thriller - drsný film (1973)
Stupidní, nudná kravina že Švédska.
Vrásky z lásky (2012)
Už jsem se chtěl kolikrát na to mrknout,ale ten psychopat Trojan mě vždycky odradí.Jeho otec byl celkem slušný herec,ale Ivánek je magor.A magory já nemusím.