Recenze (45)
Divoké historky (2014)
Nevím co má film říci. Asi nic. Vratký, plytký.
12 let v řetězech (2013)
Silný film s tématikou která stále mrazí v zádech.
Šarlatový a černý (1983) (TV film)
Výborné drama,které je strhující hrou dvou mužů. Katolického kněze a velitele gestapa.Film je natočen dle skutečných událostí a tak nezbývá než před kňezem hluboce smeknout.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Na české poměru opravdu vskutku kvalitní seriál.Měli bychom se vyvarovat všech slov,která jsou typicky čecháčkovská a chytristická a prostě a jednoduše říci,že toto je na české poměry kvalitní.Kamera je skvělá.V suchym triku ****
Schindlerův seznam (1993)
Top class. *****
Rváči (2009)
Bída, zmatek, nulovost, styděl bych se vůbec brát si do pusy Westham United.
Podraz (1973)
Opravdu jeden z TOP filmů, které jsou k vidění. Doporučuju všem!!!
Lid vs. Donald Trump (2011)
ednoho světa jsem navštívil tento film. Uchvátil mě naprosto vším. vynikající dokument o "svobodě", která zmítá všemi kontinenty a jen mě utvrdil v tom, že "prachy dělaj člověka". Kdo je nemá, nemá nic, ale vlastně vše.
Lidice (2011)
Kdo tady napíše, že ho film nenadchnul,nedokázal se do něj vžít...a jen ho v kině schroustnul spolu s popcornem, tak je lhář. Lidice jsou filmem dojemným, pravdivým svou krutostí. Obdivuji, že se do tohoto českého historického boláku Petr Nikolaev pustil. Této role se totiž zhostil velmi dobře. Myslím, že pokud se máme koukat na českou filmovou scénu současnosti, tak tento film ji překračuje o parník. A komentáře tetsuo, imf, Marigold - docela bych s Vámi podiskutoval.
Bez soucitu (2010)
Oddychovka, která nenudí, když se potřebujete jen tak trochu "uvolnit"...