Recenze (3 831)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Po prvých minútach som vedel, že ma to nebude baviť. Moc som sa nezasmial, pravdepodobne som na takú vznešenú vec až príliš prízemný.
Dannyho parťáci 3 (2007)
Po jednotke druhý najlepší diel z príbehov okolo Dannyho partičky. Milujem Rustyho ako žerie na každom rohu a v každej scéne v každom z týchto filmov.
Dannyho parťáci 2 (2004)
Mám pocit, že po jednotke trošku slabšie, ale napriek tomu ma stále táto zostava okolo Dannyho vie potešiť.
Dannyho parťáci (2001)
Takéto inteligentné, premyslené a hlavne aj elegantne zahrané filmy fakt môžem pozerať dookola. K tomu postava Rustyho je môj veľký filmový obľúbenec.
Vesmírní kovbojové (2000)
Žiadne veľdielo, ale ani sklamanie. Čakal som veľmi málo a nakoniec som bol príjemne prekvapený. Starcom to v celku šlo, aj keď mi americký mesiášsky komplex moc nevonia.
Minority Report (2002)
Dnes po dlhom čase som si to znova pozrel a aj po vyše 10 rokoch ma to vie stále nadchnúť. Kvalitné Sci-Fi s oči neboliacimi efektami, dejom a zápletkou na úrovni.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Stále ma vie pobaviť, takže ja som spokojný.
Jumper (2008)
Dnes som si to pozrel po druhýkrát od premiéry a asi som bol vtedy v mega dobrej nálade. kedy sa mi páčilo všetko, čo som zhliadol. Teraz už vidím, že to bolo veľmi priemerné. Jediné, čo sa mi stále páči je počiatočný nápad s teleportáciou a názov JUMPER.
47 róninů (2013)
Keby nebolo samurajov a Keanu, tak by to hodnotenie dopadlo u mňa veľmi zle. Dej aj efekty ma sklamali.
Jasmíniny slzy (2013)
Cate fakt zahrala veľmi úžasne takúto otravnú ženskú, celkovo však film nezanechal vo mne nejakú veľkú pozitívnu odozvu.