Recenze (123)
Demolition Man (1993)
Až nepříjemně vizionářský film, z nepříliš vzdálené budoucnosti....
Komando (1985)
Neuvěřitelná sračka fšech sraček, ale po čertech výtečná komedie fšech komedií. Paní nostalgie si přišla na své!!!
Napoleon (2023)
WTF? Co to zase bylo? Opět v moderním trendu, negři tam, kde nemají co dělat (negr jako důstojník francouzké armády?) a moderní účes té Napolionovy štětky (v té době) je fuckt bizár. Navíc je to sestříhané jak leporelo a většinou divák ani neví na co a proč se na to kouká. Spusta komparzu na 10 minut bitevních scén za 2h a 38min? Neuvěřitelně promrhaný potenciál. Jediná linka filmu (natož bitva) není uzavřena a vše vyšumí do ničeho. Prostě nudná sračka, jako už je u nových "velkofilmů" pravidlem.
Údolí slz (2020) (seriál)
Perfektní záležitost! Skvělí a sympatičtí herci, uvěřitelné podání. Válka ve své nejbrutálnější podobě. Žádná hlavní postava není imunní. I ty hysterické výlevy některých postav jsou v takovéto situaci uvěřitelné. Seriál ani nevykresluje Izraelce jako naprosto pozitivní a Syřany jako pekelníky. Rozhovor mladého zpravodajce se Syrským mladým vojákem je velmi silný zážitek. Seriál i vykresluje sociální problémy, které v té doě v Izraeli panovaly. Problémy mezi Aškenazy a ostatními, rasovou válku mezi Izraelci. Na kecy zdejších mudroprdů bych se neohlížel. S prdelí v křesle a před klábosnicí se to kecá. Jedinou výtku bych měl k neuzavřenému konci, protože další osud hrdinů seriálu by mě opravdu zajímal. Další série bohužel asi není...
Pelíšky (1999)
Příšerná vyčpělá sračka s přïšerně prkenejma dětskýma takyhercema.
Mrchožrouti (1984)
Nemám rád Belmonda a v tomto filmu jej miluji. Na rozdíl od Emerikánů je "hláškování" takové uvěřitelné a herecké výkony geniàlní. Plný počet!!!
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Indiana Geront, cikáně a prdelní ksicht pátrají po artefaktu, který sice několik století ležel pod mořskou hladinou, ale vypadá jak koupený v akci na Alze. Do toho neustálé honičky odporující fyzikálním zákonům a rádobyvtipné hláškování. Už to prostě nemá drajv a dokáže to unudit k smrti. Tak to je ve zkratce nový "Indy"... Mínus 1* Tak na čtvrtý pokus dokoukáno a je to ještě větší sračka než jsem původně myslel. Prostě, čím víc se v lejnu šťouráš, tím víc smrdí. Svatejúd se zase utrhnul ze řetězu.
Smrt na Nilu (2022)
Až na ten nutný a v Britské modrokrvné společnosti nepředstavitelný negřinec, příjemná detektivka.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Zoufalá blbost s partou drsně se tvářících kokotů, kteří trapně a bez přestávky hláškují. Celé se to snaží navodit dojem, že válka je nějaké dobrodružství a zábava.
Apocalypto (2006)
Nechápu, proč si zde většina uživatelů myslí, že být filmovým fanouškem, znamená být všech intošů futrál a v každém snímku hledá nějaký větší význam a propracované postavy. O tom tento film opravdu není. Jak měl Gibson propracovávat postavy v primitivní indiánské vesnici někde v pralese? Tam prostě muži lovili a ženy se staraly o jídlo a děti. Na jak dlouho by tento námět vystačil pro vykreslení všech postav? Proboha nepíchejte hnidy. Film vykresluje drsný násilný život v drsné a násilné historii bez intelektuálních obezliček. Jasný, přímý a akční. Herecké obsazení a uvěřitelnost je skvělá a žádné psychodrama bych v tom nehledal. 100%