Recenze (1 245)
Krajina ve stínu (2020)
Tenhle snímek bude pro mnohé vyvolávat určitou otázku, jestli byli ti zlí Nacisti anebo Bolševici.
Fauda (2015) (seriál)
3. série jednoznačně best of. Izraelci mě docela příjemně překvapili, jen tak dál.
Mosul (2019)
Dneska i s no name herci se dá natočit solidní snímek.
Ježek Sonic (2020)
Jim Carrey je tady naprosto boží !
Stopy spravedlnosti (2017)
Jackie Chan a jeden z jeho vážných filmů, škoda jen, že jich takových kdysi nenatočil více.
Stín jaguára (2018)
Pěkný dokument o jedné civilizaci, která pro svůj život a přežití nic důležitého nepotřebuje. A bohužel jsou šťastní.
Jen o rodinných záležitostech (1990)
Mega snímek o vykonstruovaném procesu. Pořád nějak nemůžu uvěřit lidem, kteří zvolávají Zlatí komunisti. Tady je to velice krásně natočeno a ukázáno, kde se v tom jejich systému stala chyba. Vřele bych doporučil pro školáky, jako povinný film.
Roh Gondoru (2020)
Závěrečný song 1* navíc
Havana Motor Club (2015)
Fidel Castro věděl, co je pro místní lidi dobré, tak jako vybudování toho pravého socialismu. Síla tuningu je ale silnější :)
Nabarvené ptáče (2019)
Vynikající kamera a skvělý příběh, který vás vtáhne do děje tak, že si ani neuvědomíte dlouhé 3 hodiny. Po dlouhé době snímek, za který se česká kinematografie rozhodně nemusí stydět.