Poslední recenze (522)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Neskutočná blbosť toto. Ale krásne sa tam trieskali no.
Válka policajtů (2024)
Všetko pomerne oukej, herci, príbeh, vykreslená doba, ale krista to bola riadne prestrelená stopáž. Vďaka čomu to malo až moc hluchých miest.
Království Planeta opic (2024)
Výborný štart snáď novej trilógie.