Recenze (24)
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
lepší než jednička.
Anděl blažené smrti (1965)
4 * pro Šaurůžu.
Duna: Část druhá (2024)
O něco slabší než první část.
Casino Royale (1967)
Dudáci.
Rédl (2018) (seriál)
špatné konce mám nejradši.
Matrix (1999)
Už to po těch letech poněkud vyčpělo.
Mzda strachu (1953)
5 stars. Trochu to bouchá.
K-19: Stroj na smrt (2002)
dobrý exkurz do svařování.
Jedeme na teambuilding (2023)
Je to super. Přesně se trefili do mého intelektu.
Duna (2021)
Čekal jsem od toho větší duchovno, je to až moc akční.