Recenze (1 046)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Problém troch epizód. Ktoré som pretrpel nudou a vypol to. Viac času s tyým strácať nebudem ...
Home Education - Le regole del male (2023)
Ma to fajn atmosferu a presvedcivu mladu herecku... namet a prevedenie tiez nie su márne. No koniec nemuseli tak seknut v tom najlepsom a mohlo to mat este zo 15 minut. S odretymi usami. 3* inak 50%
Oscar 2024 (2024) (pořad)
Videl som bohuzial len nejaky 90 minutovy zostrih s rychlodabingom.
Frogman (2023)
Odpad nieje len film, ale aj obraz a zvuk. Inak ako s pretacanim sa to nedalo..
Out of Darkness (2022)
Neskutocna kokotina.navyse natocena v tme za 5,50 ... to bol teda horor
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
I ked hned po prvej epizode vieme, ako to bude pokracovat a ako to skonci, malo to dobrych hercov a dobry soundtrack.. stvrtu hviezdu som nakoniec nedal za poslednu dokrutku v poslednej casti kde sa vlastne dozvedame ze rakovina je vlastne "super"
Kosmonaut z Čech (2024)
Dalsia megasracka od netflixu
Zimní prázdniny (2023)
"Akoze" komedia, s prestrelenym hodnotenim, kde som sa za 40 minut ani raz nezasmial, iba som sa pozeral na nesympatickych pubertakov.. a potom ? Potom som to vypol... des co sa uz dnes nataca...
Jeden den (2024) (seriál)
Krasny priklad toho, ze na 14 castiach to jednoducho nema co ponuknut. Nema to ziadny dej, a prestupuje to 13 casti na jednom mieste... idealna látka na film.nie serial. Herecky a hudobne fajn. 50% P.s. film z 2011 som nevidel, a vzhladom na to ze uz viem pointu, ho ani pozerat nebudem.
KillHer (2022)
Amaterska blbost