Recenze (1 041)
Opičí muž (2024)
Nudná šablovitá revenge rutina bez štipky nápadu alebo inovácie... Možno keby to bolo natočené pred Wickom alebo nobodym tak to prijmem inak... este aj ten final fight na ktorý čakám 90 minút bol oničom. 40%
Geocentric Crisis (2023)
uz prvych 30 sekund Vam staci aby ste vedeli do coho idete..a ze do toho ist nechcete...
Hlasy mrtvých (2023)
Nápad dobrý, ale využitie márne... 45%
Sløborn - Season 1 (2020) (série)
Velmi som sa musel zlutovat aby som dal 3 * prvej serii...a neviem ci sa dakedy odvazim pustit si druhú
Gueules noires (2023)
Dlhý rozjazd ma paradoxne bavil viac, ako keď sa na scéne objavilo gumené smiešne monštrum ktoré sa pred kamerou hýbalo ako nepodarená bábika na špagátoch, ale v iných scénach vedelo bleskurýchlo uchmatnúť baníka a v stotine bol preč... Keby tam bola nejaká slizká rýchla potvora(niečo ako alien), ocenil by som to viac...
Problém tří těles (2024) (seriál)
Problém troch epizód. Ktoré som pretrpel nudou a vypol to. Viac času s tyým strácať nebudem ...
Home Education - Le regole del male (2023)
Ma to fajn atmosferu a presvedcivu mladu herecku... namet a prevedenie tiez nie su márne. No koniec nemuseli tak seknut v tom najlepsom a mohlo to mat este zo 15 minut. S odretymi usami. 3* inak 50%
Oscar 2024 (2024) (pořad)
Videl som bohuzial len nejaky 90 minutovy zostrih s rychlodabingom.
Frogman (2023)
Odpad nieje len film, ale aj obraz a zvuk. Inak ako s pretacanim sa to nedalo..
Out of Darkness (2022)
Neskutocna kokotina.navyse natocena v tme za 5,50 ... to bol teda horor