Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vdaka tomuto filmu som sa stal filmovym fanusikom - niet co dodat.
Město bohů (2002)
Jednoznacnych 100%!
Trainspotting (1996)
Magnolia (1999)
2001: Vesmírná odysea (1968)
Štěstí (1998)
Velmi otvoreny, nebojacny film odhalujuci zvratenosti, neschopnosti, uzkosti jednej americkej rodiny. Pathviezdickova zalezitost kvoli odvahe ukazat uchylnost a zaroven krehkost ludskych vztahov. Zaroven vtipne a absurdne, bizarne a tragicke. Musim este pochvalit vynikajuci vyber obsadenia - role vysite na mieru. Film urceny hadam pre silnejsie a "ine", neromanticke povahy. :)
Ponorka (1981)
Vrchol vojnoveho filmu. Videl som len kratsiu verziu, ale aj ta stalo zato - zhltnutie na jedno zahryznutie a jeden nadych. Velky tlak na ponorku a na psychiku posadky, nezmyselnost vojny, dychtivost a ludska odvaha znazornena na minimalnom priestore prinasa najlepsie spracovanu klaustrofobicku atmosferu na filmove platno. Nemecka kinematografia v tom najlepsom svetle s neprekonatelnym vykonom Prochnowa. Toto si pokojne zasluzi aj top 10 na CSFD.