Recenze (34)
Carol (2015)
Okouzlující Cate Blanchett, herecké výkony dvou hlavních postav naprostá pecka! Nebála bych se o procentuální navýšení alespoň tak o 20% :)
Dánská dívka (2015)
Velice zajímavý a hlavně zvláštní film v dobrém slova smyslu, ale bohužel z mých pocitů jsem postrádala jakousi jiskru. Herecký výkon Eddieho Redmayna hodnotím na jedničku. Stojí za zhlédnutí, avšak moc, podle mého názoru, nepřekvapí.
Amélie z Montmartru (2001)
úžasný soundtrack!
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Dost mile překvapena! Nesmrtelný Leo v koňským spacáku? No problemo :D Dlouhý film, ale za tu "drasťárnu" to určitě stojí. Takže Oscárek musí jedině čekat! :D
V hlavě (2015)
po dlouhé době opravdu povedený animák! i slza ukápla :) pecka
Avengers: Age of Ultron (2015)
první díl je vždycky ten nej, ale musím říct, že i na tak veeelkou akci ve filmu, několik hlášek a vtipných scének to nemělo chybu! jen čemu bych dala menší mínusko, tak to je dabingu (hlavně u Tonyho Starka), ale určitě to stojí za to a navštívit kino :)
Ranhojič (2013)
jsem mile překvapena! na to, že nemusím filmy z historickýho prostředí.. tak tohle mě dostalo, možná i tou tématikou lékařství, ale určitě ta 2,5 hoďka stála za to :) jen a jen doporučuji
Trabantem až na konec světa (2014)
Fakt pecka! Tolik vtípků, srandy, hlášek :D bavila jsem se, máte můj velkej obdiv! Jedině doporučuju
Chlapectví (2014)
no, musím říct, že jsem docela zklamaná... na tak dobré hodnocení.. příběh o životě, dospívání a životních změn mě vůbec neuchvátil.. fakt nuda, škoda.
Na doraz (2010)
vždycky pobaví, parádní soundtrack!