Oblíbené seriály (7)
Scream (2015)
Prolhané krásky (2010)
Musím říct, že THRILLER je v tomto seriálu od začátku až do konce... Nelze nic jiného než hodnotit kladně! ;)
Upíří deníky (2009)
Začala jsem se na tento seriál dívat, kvůli velké prázdninové nudě.. No vzniklo mezi seriálem a mnou jakési pouto.. Hned jak je možná stáhnout nejnovější díl, neváhám ani minutu.. Už se moc těším na 6. sérii.. Teď se dívám hlavně kvůli hvězdě Ianovi Somerhalderovi!:3 Lidi, fakticky mě tento seriál dostal! :**D
Elisa z Rivombrosy (2003)
Vynikající seriál. Fabrizio je opravdu sympatický :3 I Elisa se mi líbí a Lucrezia byla moc zmalovaná, jinak opravdu dobrá mrcha.. Líbilo se mi jak Elisa dokázala projevovat vášeň a smutek.. Lucrezia taky opravdu dobře hrála svoji roli.. Jinak se mi nelíbilo, že Fabrizio umřel, ale dočetla jsem se, že to bylo s důvodu Alessandrovi osobní prosby.. Netvrdím, že Christiano nebyl hezký, ale už jsem nikdy necítila tu radost, jakou jsem měla při pohledu Fabrizia na Elisu... No a hudba byla opravvdu ohromující. :))Jak vidím, je tu spousta lidí, kterým se tento seriál nelíbil.Já musím však hodnotit kladně! :)) :3