Recenze (119)
Čarodějův učeň (1989) (TV film)
Slabé jak čaj. Bezduché dialogy (milá slečno, jsme dospěli lidé, tak se podle toho chovejme...) Agitka pro BESIP, zoufalé herecké výkony... Kradená hudba, např. Pink Floyd ad.
Špičák (2009)
Proč?
Rédl (2018) (seriál)
Moc mě to neoslovilo, takové upocené, upracované, bez jiskry a bez espritu. Sokol se tady taky zrovna nepředvedl, líp mu sedí, když se hádá s Kalkulátorem.
Legenda o vášni (1994)
Jo, byl by to skvělý film, kdyby nebylo toho přehnaného patosu a zoufale rozvleklého a bohužel i nablblého závěru. Jinak všechno rychtyku. Herci, lokace, vystižení charakteru doby, Indián tančící nad za ityji bělochy. BTW viz klip Learning to Fly, Link Floyd, tentýž rok, i když to asi nenii tentýž Indoš. Viděno znovu asi 20 letech. Viz taky výstižný koment uživatele Gemini.
Lesapán (2015) (studentský film)
Opravdu skvělé! Jen nechápu tady ty recenzenty, kteří to velebí a vynášejí do nebes, a pak tomu dají jen 3 nebo 4 hvězdy. Jako že 5 má jenom Pánbůh?
Princ Mamánek (2022)
Velmi silnou pasáž představuje cesta do zasvětí. Skvěle nasvícené, mystická krajina lesa a močálů, setkání Smrti a Lásky. Všemocná paní Smrti, věčná královno... řekni tam u nás, na zemi, že jsem svůj úkol splnil.
Indočína (1992)
Pokus o velkolepou krásu, ale jde to místy až přes hranici kýče. Dialogy jsou někdy až komické, celé je to takové pěkné, ale chybí tomu hlubší ponor ...
Pět let (2022) (seriál)
Špatně nazvučené, špatně artikulujícím hercům (?) v hlavních rolích nebylo občas rozumět. Scénář ok, atmosféra jakžtakž. Hlavní hrdinka nakonec dostala rozum. Jak se píše v klasické literatuře: ženská vožralá, svině hotová. Tož tak.
Tři králové (1999)
Pozoruhodný film, netradiční zápletka, irácký bizár, skvělí herci, sranda i smrt. Zaplať pánbůh, že v tom nehrál Mel Gibson, obešlo se to dobře i bez Cage...
Za vším hledej ženu (2022)
Hezká česká SRANICE.