Poslední recenze (173)
21 mostů (2019)
Hezkej film. A nemela Sienna Miller uplne nejvic hilarious prizvuk?
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Jesus Christ that was boring as fuck. Pateticnost a nuda, Evel Knieveluv stunt soucasti filmu jenom proto, ze je cool ze Tom Cruise dela tyhle blbosti bez stunt doubla. Uprimne: bleugh!
Asteroid City (2023)
Lepsi a pristupnejsi nez Jodorowskeho Svata hora a pritom je to tematicky / messagi stejnej film. Ma moderni publikum ale bude lepe pusobit Asteroid City, ktere prinasi i modernejsi a prijemnejsi zazitek. Zazitek na 4 *, ale nejak si to ve me dneska fakt sedlo a tedy * 5.