Recenze (49)
Eurotrip (2004)
Sice pořádná ptákovina, ale stejnak se u toho furt musím řezat.
Piráti na vlnách (2009)
Miluju Rock'n Roll, takže nemůžu jinak než za 5. Ale k tomu musím i přičíst skvělý film u kterého sem se parádně bavil. Navíc trošku romantiky a monstrózní Happy End, ten je trochu kýčovitej, ale kdo by čekal něco jiného, že?
Kopačky (2008)
Já jsem se prostě královsky bavil :-D
S čerty nejsou žerty (1984)
Prostě ta nejlepší pohádka, "Máchale spadlo ti to!" co k tomu dodat :o)))
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
První pokračování Ramba po jedničce, které není jen slabý odvar kultovní jedničky. Rabo IV je film, který vás nenechá v klidu, po klidném začátku, začne smršt akce, která končí až se závěrečnými titulky. Slay mě po delší době opět nadchl. Tento film, je opravdu silný. Není potřeba slov, aby poukázal na strašné věci, které se dějí mimo dosah nás všch.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Film mě opravdu zasáhl, při sledováni sem se naprosto vžil. Hned bych se přidal a začal psát poezii, takovouto výuku bych opravdu uvítal.
Legenda o Jiřím a drakovi (2004)
Přišlo mi to celkem připitoměli a hlavně vše jasny dopředu, ale dalo se na to koukat :P
Seznamte se, Joe Black (1998)
Nápad ohledně smrti nebyl špatný, ale fiml mi přišel až přespříliš sentimentální. Jinak bych vyzdvihl herecký víkon Brada
Transformers (2007)
Celkem zábavné, sic nelogické, ale komu to vadí :)) jinak akce dobrá škoda, že tak nepřehledné...
Kluci nepláčou (1999)
Dost drsný, ale rozhodně né brutální, super zvládnutá role palec nahoru