Oblíbené seriály (10)
Policejní odznak (2002)
Kam se hrabe Chuck Norris na Vicka Mackeyho:) S přehledem nejlepší a nejucelenější seriál všech dob. Sedm sezon bez špatné řady, ba bez špatného dílu. Většina seriálů má s ohledem na další řady sestupnou kvalitu, ale Shield si drží stabilitu až do závěrečného dílu. Nejlepší jsou zřejmě 5. a 7. série. 1. - 7. řada: 5*
Westworld (2016)
Pilot: 100 % - Nolan se opět vytáhl. Jsem rád, že jsem si nečetl komentáře, které obsahují dost zásadní spoilery, takže jsem si to užil od začátku do konce, těším se na další díly. Edit: 1. série: 100 %
Černé zrcadlo (2011)
Popis "komedie" je hodně moc zavádějící. Černá sonda do možné budoucnosti celého národa... 1. série: 1. díl: 100 %, 2. díl: 100 %, 3. díl: 80 %▐ 2. série: 1. díl: 90 %, 2. díl 100 % 3. díl 60 %▐ speciál: 100 %
Stranger Things (2016)
Hra o trůny (2011)
Banshee (2013)
Life on Mars (2006)
Jak vyrobit vraha (2015)
Smutný, smutný, smutný... Může to potkat třeba jednou i vás...