Recenze (464)
Sedmero dobrodružství Sindibáda (2010)
Naprosto nechápu, jak může někdo stvořit takovou slátaninu a motanici a ještě do toho zamotat Sindibáda ! Víc k tomu nemám co říci,...
Dvojčata (2008)
Tak z hereckého obsazení filmu znám jen Timothy Huttona, který je obklopen enklávou španělských herců , a samotná kriminální zápletka je založena na dvojčatech, věkově od sebe vzdálených cca 10 let, kteří v sobě mají zločinecké sklony.Na film se "dá koukat", konec zřejmě překvapí skoro každého. Jinak na mně zpracování působilo tak nějak nervozně, trochu nesourodě.
Doly krále Šalamouna (2004) (TV film)
Dvoudílná , velice natažená a nepovedená slátanina, odehrávající se v Africe, kde jakýsi domorodý kmen zajal anglického cestovatele kvůli bájnému pokladu krále Šalamouna. Za ním se vydává jeho dcera s pomocníky v čele s panem Quatermainem a za nimi další zájemci (Rusové) o poklad. Vidíme africkou krajinu se všemi jejími krásami a nástrahami a naši hrdinové jdou nebo jedou, dost často mají žízeň , občas se střílí a dopadne to tak, jak se nabízelo: anglická blondýnka a dobrodruh Quatermain vše přežijí a nakonec se vezmou a jsou spokojeni i bez pokladu.
Láska je láska (2012)
Myslím, že film není na české postkomunistické poměry vůbec špatný, ukazuje problémy tří genarací a dále se dotýká i oblasti rasové (Maruščin nápadník je Cikán, což ale ona zpočátku netuší), homosexuality , drogové i demence. Nejvděčnější a asi nejoblíbenější roli má Eliška Balzerová, jako nejstarší drogová dealerka v naší republice. Film sice není typická komedie, ale docela se divím, že se najde někdo, kdo se během jeho sledování vůbec nezasmál.
Chvilkové zatmění (2008)
Film, kterému vévodí Alan Alda v roli strýce bojujícím s Alzheimerem, se mi líbil. Není to žádná "bomba", dějově taky žádná divočina, přesto jsem u toho neusnul, Aldu daboval klasicky Pavel Trávníček a film hodnotím dobře.
Pod kontrolou (2008)
Tenhle film je vyšinutý, téměř všechny postavy jednají nestandardně, vyústění má být /a i je/ překvapivé. Obsazení hlavních postav je zvláště u Ormondové nečekané. Zajímavá je i "zájmová činnost" amerických policajtů - docela dobré krácení nudy.
Chaplin (1992)
Je jasné, že nebylo lehké film natočit, R.Downey podal velmi dobrý výkon, je tu i podoba s Mistrem, ale jeho postava je znázorněna jen povrchně, stejně jako postavy ostatní. To by ale film musel trvat 3 hodiny ...
Měsíc v ohrožení (2006) (TV film)
Na tenhle výtvor se v žádném případě nedívejte: má to být ohrožení Země prostřednictvím zdevastovaného Měsíce, ale když jsem sledoval způsob záchrany s hlavním hrdinou Stephenem Baldwinem, vesmírný slalom raketoplánu mezi úlomky Měsíce a další pozoruhodnosti, nemám dalších slov.
May Day (2000)
Převrácená luxusní loď vinou atomového výbuchu a do ní se dokonce dostane žralok - no, co si už lidi nevymyslí. A jeden ze Sedmi statečných (Coburn)tomu velí.
Nemocný bílý slon (1989)
Poněkud krotká satira na reálný socialismus, která ale přišla s křížkem po funuse, nebo také pět minut po dvanácté.