Poslední recenze (39)
Madagaskar 3 (2012)
5* za excelentní první polovinu, kde jeden frk a narážka střídal druhý. 1* za druhou polovinu, u které jsem se nebetyčně nudil. ×××Takže celkem to máme za 3*.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Jedním slovem paráda. Na rozdíl od mediálně tlačeného Micimutra (či snad tlačené Micimutry?) tady bylo předvedeno hodně muziky za málo peněz. Narážky na nynější politickou scénu sice plně pochopí až daňový poplatník, ale sedly jako prdel na hrnec. ××× Za 4*.
TRON: Legacy 3D (2010)
Docela to splnilo mé očekávání a při bitkách 3D rozhodně plnilo svůj smysl. A právě ono 3D má u mě i jeden mínusový bod. Nevím, jestli je to mýma očima, ale celý film mi připadl jako bych koukal na akvárium, tzn. vše prostorové bylo uvnitř (až na titulky). Trailer na nejnovější Piráty byl mnohem plastičtější (před tím mečem člověk fakt uhnul :). Naplno to nebude, ale 4* si to zaslouží.